Eğitim yönetimi, eğitim ve sömürgecilik tarihi üzerine akademik çalışmalarıyla tanınan bir eğitimci ve yazardır. Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında tezli yüksek lisans ve Doktorasını tamamladı. Paradigma Akademi Yayıncılık tarafından yayınlanan "Kapsayıcı Eğitim Göçmen Mülteci ve Sığınmacıların Uyumu ve Eğitim Politikaları" (2022) ve Hece Yayıncılık tarafından yayınlanan "Afrika´da Sömürgecilik ve Eğitim (III Cilt)" (2022), Hece Yayıncılık tarafından yayınlanan “Küresel Sermaye ve Eğitimin Dönüşümü (2024) isimli akademi kitaplarının yazarıdır. Uluslararası hakemli Africania Dergisinde “Sömürgecilik Bağlamında Afrika´da Eğitim” (2022) isimli makalesi, Hakemli Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisinde “Türkiye’de Geçici Koruma Statüsünde Yaşayan Suriyeli Sığınmacıların Eğitim Sorunları” (2023) isimli makalesi, Hakemli Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisinde “Öğretmenlerin Proaktif Kişilik Özelliklerinin Örgütsel Bağlılık ve İş Doyumu ile İlişkisi” (2023) isimli makalesi, Hakemli Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisinde “Batılılaşmak ve Varolmak Sarmalında Türk Eğitiminin Serencamı” (2024) isimli makalesi bulunmakla birlikte Uluslararası Orta Doğu Konferansında “Sermaye ve Eğitim”, Ankara Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresinde “İlköğretimde Eğitime Erişim ve Devam Durumunun İncelenmesi” isimli Bilimsel Bildirileri sunmuştur. Ayrıca 2022 yılında Tanzanya’da “Uluslararası Afrika Konferansı”nın düzenleyicileri arasında yer almıştır. Disiplinlerarası bir yaklaşımla eğitimi; tarih, siyaset ve ekonomi perspektifinden ele alan çalışmalar yapmaktadır. Çalışmaları, hem akademide hem de politika yapıcılar nezdinde eleştirel bir rehber işlevi görmektedir. Özellikle eğitim tarihi, küresel sermaye ve sömürgecilik olgularını eğitim üzerinden okuması, bu alandaki literatüre önemli bir katkı sağlamaktadır. Türkiye ve uluslararası literatürde eğitim politikalarına yeni perspektifler sunan çalışmalarına devam etmektedir.